Vali teema

18.12.08

18. detsember

Laul 27:8 Sinu sõna on see, mida mu süda ütleb: "Otsige mu palet!" Siis ma otsin, Issand, sinu palet.

Kui me alustasime palvetamist, siis oli kõigepealt pikk vaikus. Olin kõigile öelnud, et tahan nendega koos otsida Jumala palet, Teda ja ainult Teda ennast, nii et ka palved, mis me välja ütleme, oleksid esile kerkinud Jumala vaimust. Samal ajal oli mu sees aga pidev rahutus. Mõtlesin: "Madis, nüüd oled sa küll täiega puusse pannud, kõik muudkui ootavad, et nüüd midagi toimiks, aga sina ainult passid ja lased neil segaduses olla. Jumal, palun tee kiiresti nii, et keegi hakkaks palvetama või anna mingi sõna või midagi, et minust halba muljet ei jääks." Järgmiseks aga tundsin, kuidas minu enda palve oli sellisena täiesti ebasiiras, ma tegin enda heaolu pärast Jumalale ettekirjutusi (olles eelnevalt valjusti öelnud kõigile nii, nagu ma ütlesin). Mõistsin, et seda ei saa nimetada siiraks ja alandlikuks Jumala palge otsimiseks. Mulle meenus Laul 15:1-2 (uues tõlkes). Jumal on huvitatud tõelistest asjadest ning neist, kes räägivad tõtt oma südames. Tõsiseltvõetavad on Jumala jaoks need, kes Tedagi tõsiselt võtavad.


Kõik, mis meil on ja mida meie teeme ja oleme on Jumala oma. Ei ole midagi sellist, mis on meie jõust ja mõistusest sündinud. Hea meelde tuletada enesele vahel kõiki neid asju, millega Jumal meid õnnistanud on. PP - ei ole meie oma..ei ole see, et ehitame midagi ja hiljem kutsume Jumala sinna..vaid see on midagi, mida Jumal tahab teha meie rahva keskel.. Ja meie õnnistuseks kasutab Ta meid. See üritus on üleni Jumala oma.. mitte meie otsused, ideed, teod - meist sõltuv, meie tublidusest, asjalikkusest. Vaid Jumalast. Meie oleme Jumala omad. PP on Isa oma. Üleni.
Mõtle selle osa peale, mis sul on PP korraldamisel..see ei ole sinu teha. sinu ideed. Vaid Jumal kasutab Sind. Ole talle avatud. See on Jumala töö. Tema oma, antud meie kätte.

Olla lihtsalt osaline. Minu panus on olla kanal. Nüüd on vaja lasta Jumalal teha mind puhtaks, et mina saaksin olla vahendiks ja kasutatav.

Peab õppima vastu võtma seda, mis Jumalal on meile anda ning lahti laskma sellest, mis ei ole Temalt.

Apostlite tegudes on koht, mis ütleb, et Jumal lisas päästetuid päevast päeva nende hulka. Seda kirjakohta lugedes on tekkinud mõte, et see on vägev, aga Eestiga ei ole tekkinud mingisugust seost. Nähes aga seda, mis toimub praegu Viljandis, kus inimesed tulevad Jumala juurde ja et ka PP seal toimub, siis on selge, et see on ka Eestis võimalik.

Ära sea piire sellele, mis Sinu arvates Jumal peaks PPl tegema. Jumal ei ammendu - selleks, et saada maksimaalselt Jumalaga osadus, tuleb kuulata Jumala häält ja otsida Tema palet, siis tuleb ka viis ja vorm.

Jumal on hea ja suurepärane, oluline on otsida tema palet ja tema tahet. Jumal on alati olemas, ta tahab kõiki õnnistada ja tervendada!


Õnnistatud jõuluaega kõigile!
Madis

No comments: