Vali teema

8.5.09

Jumal on võrratu.

Ja ma tean, et ta teeb erilisi asju meie eludes. Jumal tegi mulle midagi väga erilist ja imelist. Enne piiblipäevadele tulemist ma olin juba kui vaimselt surnud. Ma ei osanud enam otsida. Ma ootasin väga piiblipäevi, kuna ma tean, et see oleks aeg (kolm päeva), kus ma saan otsida Jumalat. Kolm täiesti vaba päeva. Ja kui sina juba otsid Teda, siis tema on leitav.
Ma küsisin temalt, et mis see on, mis takistab mul sind leidmast. Ja ta näitas mulle. Ma ei arvanud kunagi, et mul on uhkusega probleeme, aga Jumal näitas, et on. Ütles, et paranda see asi oma elus. Saa mulle alandlikuks. Nüüd ma näen. Nüüd ma tean.
Ta näitas ka muidki asju, mida ma peaksin muutma oma elus. Kuid kõige tähtsam on see, et ta lubas olla minuga.
Minu jaoks on raske mõelda, et keegi tahab olla minu jaoks olemas ja armastab mind tõesti. Ja et ma seda ära ei unustaks, siis ma tuletan seda endale iga päeva meelde. "Jumal on koos minuga, ta armastab mind, ta toetab mind. Ja ma ei pea kartma."
Kõige parem on see, et sellega kaasneb suur rõõm. Rõõm minu südames. Tohutu rõõm. Nagu isiklik päike, mis särab ja soojendab. Ja see on imeline. Sest Jumal on leitav.

Kerli

No comments: