Vali teema

7.5.09

Kaisa Päevik - Jumala vastus

Kallis Kaisa!
Ka mina mäletan seda päeva, mil me kohtusime.
Ma tundsin sind juba siis, kui sa veel ei olnud sündinud, teadsin milline sa oled ja mis sulle meeldib. Teadsin igat su päeva ja kõike, millega sa oma elus kokku pead puutuma. (Laulud 139)
Mul on hea meel, et sa minu valisid – nii paljud on mind tõrjunud, nad raiskavad oma elu, ning iga päevaga nad liiguvad hukatuse poole ilma, et nad sellest isegi aru saaksid. Aga sina valisid elada oma elu koos minuga, ning mina lubasin igal päeval olla koos sinuga. (Matteuse 28:20)
Kallis Kaisa, sa oled imeliselt loodud. Sa ei ole tavaline, ega igav – sa oled Jumala kätetöö, sa oled meistriteos, ning oled väga väärtuslik!
Mul on hea meel, et sa lubasid mind oma sõbrannale tutvustada, sest ma hoolin ka sinu lähedastest. Ma ei taha, et keegi peaks hukatusse minema.
Sa kirjutasid mulle, et sa armastad mind. Tea, et ma olen sind alati armastanud – ka siis kui sa mind oled eemale lükanud ja elanud nagu mind poleks su kõrval – ka siis ma armastasin sind. Mul on hea meel, et sa oled siin.
Kallis Kaisa, kui sina tundsid ennast üksikuna, siis olin mina sinu kõrval, kui sul oli kodus raske, siis olin ma su kõrval. Kui sind koolis ebaõiglaselt karistati, ka siis olin mina sinuga. Ma tean igat su muret ja ükski su mõte pole minu eest peidus. Ma armastan sind.

No comments: