Vali teema

8.5.09

Tunnistus

Laupäeval seminaridel käies Jumal rääkis mulle, et isegi kui me kukume ja teeme valesti siis see ei tohiks saada põhjuseks, et eemalduda Jumalast. Tema on alati meid ootamas käed avatud, et me läheks tema embusse ja oleksime tema armastuses. Ta ootab, et kui me kukume, paluksime talt andeks ja räägiksime talle kui me kahetseme seda, mitte ei läheks eemale. Ma arvan, et see on sõnum mida on paljudel vaja teada aga mina sain selle seoses oma probleemidega. Olen varem oma elus kogenud et kui ma teen teatud asju mida ma ei tohiks teha, siis mul on häbi Jumala ees ja ma hakkan minema temast järjest eemale. Ta on parim issi keda endale tahta ja ta teab, et me kukume aga ta on alati meile toeks. Isegi kui me ei tunne teda on ta meie kõrval meid julgustamas, toetamas ja aitamas. Jumal ei taha et midagi saaks põhjuseks temast eemaldumisel. Ta armastab meid selleks liiga palju, et meist ilma jääda.

Mona-Anari

No comments: