Vali teema

17.4.09

Kaisa Päevik 16. aprill

Täna oli hea päev! Juba hommikul, kui päike läbi magamistoa akna minu käsi soojendas, oli selline tunne, et tuleb midagi ilusat. Koolipäev möödus justkui lennates. Peale kooli läksin oma parima sõbranna, Merka juurde. Merkal on väga ilus kodu – tal on oma aed, ning me saime seal päikese käes kõigest rääkida.
Näitasin Merkale oma kallima kirja, mille ma hommikul sain. Mu kallim kirjutas, et Ta armastab mind. Ma siiani ei suuda seda uskuda!!! Ma olen ju nii tavaline, kuidas saab keegi nii eriline mind armastada. Ta kirjutas, et Ta tahab minuga kokku saada ja minuga kogu aeg koos olla. Ta igatseb minu järele. Igatseb minuga suhelda, minu kõrval käia, teada millega tegelen, millest mõtlen. Ma olen nii õnnelik!
Õhtul koju jõudes palus ema mul nõud ära pesta. Isegi see ei suutnud mul tuju rikkuda. Läksin oma tuppa ja lugesin veelkord Tema kirja.

Igatsen Tema järele!

No comments: